srijeda, 15. veljače 2012.

3,2,1 S T A R T

Već dugo razmišljam o tome da pokrenem
blog. Ponovno. Blogala sam i prije nekoliko godina. Puno prije nego je
imati blog postalo pitanje jesi ili nisi, prije nego što je fashion blogger
postalo zanimanje, prije facebooka i ostalih društvenih mreža.
(Ovo zvuči kao da sa mene treba obrisati
prašinu ;) )
I sve to bilo je prije nego što sam prije
dva mjeseca postala mama najljepše djevojčice na svijetu! <3
Kako sam na porodiljom (mislim da) imam
(viška) vremena, za nešto za što radeći dva regularna i nekoliko honorarnih i
free lance poslova baš i nisam imala.
Sada, kad beba spava - mama spava ili bloga
;)
Koncepcija ovog bloga?
Mogla bi se svesti pod zajednički nazivnik
lifestyle.
Vidjeti ćemo koliko će mi to poći za rukom ;)

BITS & PIECES
(TO DO LIST)
Knjige koje želim pročitati:

Image and video hosting by TinyPic
Umberto Eco: On beauty - dar od mojih učenika seniora
Edward Lucie - Smith: Sexuality in western Art - sama si izabrala kao dar od mojih učenika seniora jer sam dobila Algoritmov poklon bon :)
Lampa od murano stakla i skulptura Dušana Džamonje - obiteljska ostavština :P
Jabuka nije prava već keramička - dar autorice Mirjane Rajković :)
Image and video hosting by TinyPic
Michal Viewegh: Román pro muže - moj omiljeni češki pisac (da, da, netko će reći da on piše šund, a ja ću reći da to nije istina i da je to pop 0:) ), kupljena u jednoj knjižari na Vaclavaku u Pragu prošlog proljeća
Kopija vučedolske golubice - možete ju kupiti u Arheološkom muzeju u Zagrebu - moja je dar od gospodina Josipa Fluksija (imam i malu koja je dar mog dragog i nalazi se na prozoru u boravku s drugim ptičicama, ali to u nekom drugom postu)
Uz to voljela bih započeti ispunjavati Bebin album za Miju da ima uspomenu na svoje prve dane :)
Image and video hosting by TinyPic
Bebin album - dar Miji od bake Dade
ispod je poklopac kutije u kojoj se bili darovi, među kojima i taj album, u budućnosti kutija za uspomene <3
To su moji planovi - pročitati ove tri knjige i početi ispunjavati album... :)
A koji su Vaši planovi u tom pogledu? ;)

1 komentar: